maanantai 3. huhtikuuta 2017

Viikonloppu Isle of Wightissa

Lauantaina 1.4 lähdettiin bussilla Newporttiin siellä me vaihdettiin kaksois kerroksiseen bussiin se oli tosi jännää, me mentiin yhdessä ylös istumaan. Välimatkalla me käytiin yhdessä Ventnor pikku kylässä  kattelemassa maisemia ja käytiin samalla pikku kahvilassa.

Ventnorissa

Sen jälkeen me odotettiin toista bussia ja jatkettiin matkaa Sundowniin eläintarhaan. Kun oltiin perillä Sundownissa me käveltiin semmosta hienoa tietä missä oli rantaa.

Kun oltiin eläintarhassa perillä me kierreltiin eläintarhassa ja siellä oli paljon tiikereitä ja leijonia ja apinoita.

Hymyillään yhdessä kameralle :)

Emilia ja Kia juomassa kaakaota :)

Roosa ja Sella juovat kaakaota :)

Tuulinen kuva rannalta:)

Sununtaina mentiin pubiin syömään aamupalaa siellä oli englanintilainen aamupala . Aamupala sisälsi:  Kananmuna pekoni  makkara paahtoleipä jogurtia mysliä muroja Omena mehua  appelsiini mehu.

Aamupalan jälkeen lähdimme  kävelemään  kohti Osbourne housea, joka oli kuningatar Viktorian  asunto ja Albertin ja yhdeksän lapsen koti. Se oli aivan ihana  ja kaunis puutarha ja meri maisema siellä oli aivan ihanat portaat ja päästiin  tutkimaan eri huoneita,  ne olivat ihania ja kauniita.