maanantai 27. maaliskuuta 2017

Ensimmäiset päivät

Lähdimme Helsinki-Vantaa lentokentältä eilen 26.3. Lentomatka meni hyvin. Laskeudumme Lontoon Heatrowin lentokentälle. Siitä me menimme taxilla satamaan. Taxi matka kesti n.1h30min. Satamasta me menimme lauttalla Isle of wight saarelle, matka kesti n.15min.

Helsinki-Vantaa lentokentällä odottamassa lentoa.

Lauttalla menossa Isle of wight saarelle.

Kun saavuimme Isle of wight saarelle meitä oli taxi vastassa satamassa. Taxilla tulimme maja paikkaamme.

Ensimmäisenä päivänä Isle of wightissa me menimme kouluu bussilla. Koulu meillä alkoi klo 9. Kierrettiin koulussa eri paikoissa ja tutustuttiin eri aloihin esim kampaaja, lastenhoitajia. Olimme yhden ryhmän mukana. Teimme myös power point esityksen Suomesta.  Koulupäivä tänään meillä oli 9-16. Koulupäivän jälkeen me menimme Cowesiin. Kiertelimme kaupunkia ja kävimme siellä syömässä ja kaupassa.

Katu Cowesissa.
Kirjoitti Kia

1. Monivaiheinen matka teillä, kiva kuulla ja nähdä että pääsitte perille ok!

Mukavia opiskelupäiviä ja hyvää viikon jatkoa muutenkin, toivotaan että siellä ulkomailla piisaa aurinkoa. :)

2. Kiva seurata teidän matkan tekoa täällä. Hienoa, kun olette aloittaneet päivittämisen heti. Oikein paljon oppimisen kokemuksia toivottaa Riikka <3

3. Kiva blogi,kiva kun kirjoittelette blogia totesi Verna. Suvi toivottelee mukavaa reissua. Hienosti olette saapuneet perille. Meinasiko tuuli viedä teidät lautalta, näytti siltä!
    Terveiset teille kaikille toivottaa Tiiariina, Miia, Suvi, Verna ja Sirja

4. Hep, pääsin kuin pääsinkin kommentoimaan blogianne. Mukava seurata täällä, hyvää jatkoa teille sinne, toivoo Marja-ope